miercuri, 4 noiembrie 2009

E problema lor.

Deci da.asa am ajuns.sa mi se zica ca profit de increderea oamenilor si mai ales.ca intodeauna am facut-o.cand sa intamplat?.aia e.ca nu sa intamplat.degeaba zice ea ce zice ca nu e asa.i-a venit si ei sa zica ceva ca doar ce.trebuia sa se revina la ea.ca altfel nu se putea.ca iti e aproape si te ajuta dar cand vede ca subiectul a deraiat mult de la persoana ei.gata.se supara.pune botu ca doar ce.da atunci cand ea profita de mine?.ca eu o ajutam si ii dadeam sfaturi.o ascultam.a trebuit sa imi fie aproape la un moment dat.si atunci a durut-o undeva.si pe ea.si pe cealalta.ca asa am ajuns.ca eu sa fiu fraiera.sa le ascult problemele.sa le fiu aproape.sa le ajut.sa le dau sfaturi.am avut si eu o problema.am vazut ajutor?.nu.normal ca nu.deja erau prea ocupate de ele insele incat sa vada ca eu sufar si nu mai rezist.ca aveam momente cand vroiam ca totul sa se termine sa nu mai simt durerea ce ma coplesea.am ajuns dupa aia sa fiu o simpla marioneta fara suflet.care nu se mai simtea fericita.se simtea goala pe dinauntru.nu mai vorbeam cu nimeni.nu nimic.da tot ele se intrebau ce am patit.pai aia e.ca asa de multe incat m-au distrus cu totul.m-am apropiat de o fata.si ea ma intelege.eu pe ea si ea pe mine.asa trebuie sa fie nu?.sau cel putin asa simt eu.da acum.sau mai bine zis din nou se intreaba ca de ce stau numa cu fata aceea si cu ele nu.pai da cum sa nu stau cand au fost asa de multe chestii in care au fost nesimtite si le durea undeva iar fata asta m-a inteles..ea saraca.are dreptate.mai tot timpul pica la mijloc.si imi dau seama.si ma deranjeaza.dar dupa ce treaba se face.nu se mai si desface.incerc sa fac in asa fel incat sa nu mai fie la mijloc.dar ma oftic ca nu imi iese.iar de ea chiar imi pasa.si inca mult.de celalalte doua.eram cele mai bune prietene.am ajuns sa nu ma mai intereseze.sa fiu indiferenta.ca doar asa au fost si ele nu?.intradevar.razbunarea e arma prostului.dar de asemenea indiferenta e cea mai buna arma.deci asta e.eu o sa fiu prietena numai cu cine imi e aproape atunci cand am nevoie.ca doar atunci aflii cine iti este prieten cu adevarat. iar fata care m-a inteles.este una dintre ele.celalalte doua.e problema lor ce fac.mie nu imi pasa.degeaba incearca ele sa imi bage cutitul in spate.ca nu reusesc.rateaza.tot pe ele le doare.so.i really don't care.and this is the way is it.sorry..

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere