sâmbătă, 31 octombrie 2009

Iti inteleg si nu durerea.


Te inteleg.iti inteleg durerea ce te apasa.inteleg motivul ei.Dar nu o simt in acelasi mod.iar asta ma face sa nu pricep cum te simti.Stiu ca te doare.si incerc sa te fac sa uiti.sa iti fiu de folos.dar ma simt neputincioasa.poate ca reusesc.dar te intorci in camera ta si iti aduci aminte de ce te face sa pierzi legatura cu lumea exterioara.sa iti aduci aminte de lumea ta.cea interioara.Eu intodeauna iti voi fi aproape atunci cand vei simti ca iti doresti eliberarea.dar din ce in ce mai mult te afunzi acolo unde esti singura si unde simti ca nimeni nu te intelege.asa e.ai dreptate.dar incerc si incerc sa fiu acolo sa te pot intelege.niciodata sa nu crezi ca ma voi supara pentru ca nu imi zici ceva.stiu cum e sa iti doresti ca lumea sa te lase in pace.sa plangi amar in sufletul tau .si sa iti arati suferinta celor patru pereti care stiu totul despre tine.vrei sa fugi si sa lasi totul in urma.dar vezi ca nu poti.iar asta te omoara.iti dai seama ca timpul zboara.si ca vremea cand credeai ca ai uitat se intoarce.te copleseste sa iti dai seama ca ai fost asa.ca ai sperat in ceva ce stiai ca nu va exista.sau poate ar fi existat?stiu ce simti in mare parte.toti trecem prin aceleasi stari.dar fiecare le percepe in modul sau.dar modul tau de percepere eu nu il stiu.si vreau sa il aflu.pentru ca asa stiu ca te voi putea face sa uiti.s-au cel putin voi incerca sa te fac sa uiti.o voi face si cu ultima picatura de energie din corp.imi voi pierde capul in incercarea asta.dar pentru tine mi-as da viata.pentru ca u ai fost cea mai adevarata dintre toate.m-ai inteles in zilele cand nimeni nu ma intelegea si toti ma lasau pe afara.acum e vremea mea.sper ca voi reusi in putinele zile ramase impreuna.iar daca voi reusi.voi sti ca mi-am indeplinit dorinta ca tu sa fi fericita.te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu