duminică, 3 aprilie 2011

De ieri si pana azi.( I )

De trei ore incerc sa inchid macar un ochi, dar tot ce reusesc sa fac se rezuma la holbatul tavanului gol printr-un maldar de ganduri murdare, pline de sila si dor. Un miros greu de parfum ieftin barbatesc si tigari imi inunda simturile olfactive. Nu pot sa nu ma gandesc la posesorul parfumului si inimii mele. Dar pe cat de mult il iubesc, pe atat de mult il urasc.
As do... Nu! Nu am sa ii permit inimii sa ma conduca. Sunt dezgustata de ceea ce simt pentru el, de mine, de tot ce mi-a facut. Trupul imi este spasmodic de atata durere. Ma chircesc cu speranta ca asta va opri tortura.
Gandurile ma coplesesc. Imaginile trecutului mi se proiecteaza haotic in cap. Incerc sa imi gasesc ultimul dram de forta pentru a ma ridica din pat. Ma indrept clatindandu-ma catre balcon, dar involuntar ma intorc catre scaunul unde imi sunt asezati blugii. Caut stingher pachetul vechi de tigari si ma stramb cand imi dau seama ca ultima tigara pe care o mai am este rupta. Asta imi trezeste alte amintiri, impreuna cu reamintirea motivului dependentei mele de tutun.
Dezamagita de mine insumi, ies in negura noptii. Incerc sa imi savurez momentul, dar sunt intrerupta nesimit de trei masini care claxoneaza intens. Este aproape trei noaptea! Sunt nebuni?!. Inchid ochii si incerc sa uit de mine, de locul unde ma aflu. Curand, se aud batai in usa...

3 comentarii:

  1. Ma gandeam eu ca o sa postezi in curand:*
    Foarte frumos >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ;;). mersi. nu ma asteptam la un feedback asa curand. >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere