duminică, 18 octombrie 2009

In viata.


La mine.

Cum e si descrierea bloggului.

Tristetea si fericirea alterneaza.De multe ori sunt melancolica.daca am un motiv.rad. iar apoi ca prin minune fata imi ia iar privirea melancolica.urmata de o noua portie de ras.

M-am maturizat inainte de vreme.si intr-un fell regret.dar ma bucur.Regret pentru ca am aflat ca atunci cand ai nevoie de cineva sa iti fie aproape.acela te lasa. Dar daca are nevoie de tine se intoarce. Viata mi-a facut-o pentru ca sunt prea altruista.Dar nu pot schimba asta.Asa sunt.si voi ramane.Dar incerc sa fiu si pentru mine.Nu numai pentru alti.Incerc sa ma gandesc si la propria-mi placere.

Ofer incredere persoanelor mult prea repede.Si de multe ori ajung sa ma raneasca.Dar oare chiar ei nu realizeaza?.

In lumea de astazi.Toti sunt numai pentru ei insasi.Fara sa se mai gandeasca la cei din jur.

Dar poate din pacate pentru mine.Eu sunt pentru ceilalti.si ma gandesc la binele lor. Dar de ce nu se simt sa dea si inapoi?Nu numai sa primeasca. Probabil din lipsa de constiinta.

Vreau sa pot gandi.ca voi gasi ceva.sau pe cineva.care sa stie sa pretuiasca adevarata valoare.a mea.

Dar mie teama.Doamne si inca cum. de viata si lumea asta.

Dar sunt optimista.si sper ca totul va fi bine.pana la urma.sunt o fata puternica.:).

Si viata e facuta sa te distrezi nu?.Avem o singura viata.

Si daca avem posibilitatea. De ce sa nu ajutam?.

[Dar si aici e o capcana.Eu poate ofer prea mult?. Dar nici nu ma pot schimba.]

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere