marți, 20 octombrie 2009

Cu dragoste sau fara.

M-am indragostit.din nou.
Cum?.nu stiu.
De ce?.din nou.nu stiu.sau poate ca sa sufar din nou?.
De ce ma indragostesc de cine nu trebuie.?nu stiu raspunsul.
Atatea intrebari fara raspuns.
Oare ar putea cineva sa imi zica?.poate ca nu.numai eu stiu.dar nici eu..
Dar eu zic ca ma indragostesc de cine nu trebuie.Dar oare nu e exact pe cine caut eu?.
Oare nu e exact jumatatea care sa imi completeze sufletul indurerat?.
Poate ca e.
Dar iubirea e tot ceva atat de departe de mine.M-am indragostit de cel ce pare a fi cel mai bun baiat din cati am intalnit. Dar eu sunt o fraiera. El e mult prea mare.19.Nu si-ar dori o iubire in care diferenta sa fie mai mare de 2 ani.Spune el..ar fi ciudat.?oare?. Dragostea nu are varsta. se zice.. Oare si-a dat seama de dragostea pe care i-0 port?.nu stiu.stiu doar ca trebuie sa il uit.Oricum va pleca anul viitor. Se va intoarce de unde a venit. Dar sti.e unul dintre acei baieti care merita si 2 minute impreuna cu el. Dar imi e greu sa lupt pentru ceva .poate fantastic.
Ea incearca sa imi faca in ciuda.Ea nu il place. ii plac ochii lui. atat. Simt ca isi bate joc de mine.
Dar trebuie sa incerc sa nu imi mai pese.Trebuie sa trec peste. sa il uit.Dar pare greu pana va pleca..
A aparut un alt baiat.Lipseste chimia dintre noi.dar ciudat.ma atrage. Suntem atat de diferiti. Ne vedem si totul e o tacere. Ascultam linistea. Nu avem ce sa ne spunem. Dar totusi. par sa tin la el intr-un fel. Oare el simte acelasi lucru?.Nu stiu. oricum. desi nu il cunosc de mult. e un amic grozav.a incercat sa ma ajute. habar nu are cat de mult a contat pentru mine.
Deci prin urmare. Cum e mai bine cu dragoste sau fara?.
Se zice ca e o nebunie sa iubesti.dar esti nebun daca vrei sa scapi de ea.
Dragostea te inalta pana la cer.Dar te baga 2 metri sub pamant.
Deci merita.? merita. Dar te omoara?.da.

3 comentarii:

  1. Salut,INTERESANTA postarea aceasta,m-a facut curioasa despre varsta ta,asa ca daca nu te deranjez prea mult,imi poti spune cati ani ai?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa,nu mai e nevoie să-mi răspunzi.Am văzut că ai 14 ani..Zicea ea Dreea ,fără să fi văzut la profilu' tău..
    Mulţi înainte.
    Şi nu mai fii chiar aşa de îndurerată,că toate trec.Bucură-te de stările ce le ai,că eşti tânără.

    RăspundețiȘtergere
  3. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere