miercuri, 4 noiembrie 2009

Cea mai mare prostie.

Cum sa judeci pe cineva dupa cum arata?.adica bai.e normal.te uiti la cum arata respectivu sau respectiva.sa fie acceptabili la infatisare.nu nespalati sau mai stiu eu cum.dar de aici de la a zice ca daca esti blond/a esti prost/proasta.sau daca esti brunet/a esti destept/desteapta.pai da si cei blonzi sunt destepti.am o prietena.e blonda.da o duce frate mintea.deci nu e proasta.si ea chiar se plangea ca toata lumea ii spune ca e proasta.din cauza ca e blonda.si ca pentru toata lumea conteaza ca arata bine si atat.
Dar restul lucrurilor care sunt de mii si mii de ori mai importante ce mai ziceti?.si anume faptul ca gandeste spre deosebire de multi si multe altele.
Adica.si eu.nu am sanii lu' peste si nu arat foarte bine.da oricum.asta nu inseamna ca sunt vai de capul meu.cea ce e in interiorul meu.e de o mie de ori mai frumos.intrece cu mult frumusetea exterioara lucrurile pe care le pot oferi.dar ce conteaza?.ca oricum nimeni nu realizeaza.
Exista asa de multa lume.oameni care au niste suflete curate si pure dar care nu sunt prea frumosi.pai nu merita mai mult sufletul decat exteriorul?.eu stiu ca prima data cand vezi pe cineva te uiti la cum arata.da ganditi-va si la urmatoarea chestie.intalnesti un baiat sau o fata.care e foarte frumoasa sau frumos.te uiti la ea/el.da are un comportament vulgar si urat.pai a doua oara nu te mai uiti.dar daca vezi o fata sau un baiat mai uratica sau uratel.poate prima data nu te uiti la el sau ea.ca mnoh.nu arata bine.dar daca vezi ca are un comportament de invidiat a doua oara te uiti la el sau ea nu?.
Mie mi se pare ca privind numai ce se vede..si faptul ca nu privim in profunzime.in interior.ne face superficiali.dar noi vrem sa fim inteligenti si superiori.deci de ce sa nu ne comportam ca atare?.

Un comentariu: