luni, 30 noiembrie 2009

Inocenta.

Noaptea trecuta mi-am petrecut-o intr-unul dintre cele mai infecte cluburi din Bucuresti.nu mai tin minte exact unde era.tot ce stiu este ca se afla pe o straduta lunga si ingusta...printre niste blocuri inalte.aveam impresia ca ele cad pe mine..ca ma strang dandu-mi o stare de asfixiere.aveam presimtirea ca aceasta va fi cea mai urata noapte din viata mea..si totusi am acceptat orice imi oferea ea.
Am fost cu 'Ea.'spunea ca stie niste tipi care ar fi interesati de mine.mi sa parut incitant mai ales ca nu mai simtisem de mult atingerea unui barbat.
Si am mers.in club toata lumea parea hipnotizata de muzica..de sex.stateam si priveam cum pe ringul de dans un cuplu se atingea indecent.ciudat.dar imi placea.atunci a aparut el..un zeul al frumusetii masculine.cu toate trasaturile bine definite..ma intrebat cum ma cheama.eram ca picata din cer.dar in ciuda bulversarii mele mi-am gasit glasul si am spus.'Ema.'de ce l-am mintit?.nu stiu.poate nu vroiam sa imi stie numele adevarat.ma invitat sa beau ceva.stand la bar puteam sa il analizez pe din totul.parul sau..de un blond aparte..dezordonat intr-un mod organizat. ochii sai de un verde intensss.ce ma atingea pana in strafundul sufletului.buzele lui..rosii ca focul.dorinta ma cuprindea numai privindul.imi tresarea inima de placere...
Mi-a oferit bautura.vedeam drogul dizolvanduse pe fundul paharului..stiam ce se va intampla cu mine.si totusi.am acceptat.am dat bautura pe gat.ma invitat pe ringul de dans.cuplul acela...se retrase intr-un colt..le puteam urmarii miscarile..si totusi..
Incepusem sa ma simt extraordinar.numai gandul ca l-as putea avea acolo pe tipul cu ochii verzi ma facea sa inebunesc de placere..
A spus sa ne retragem in separeu.separeul era o camera intunecata cu un miros greu..amestecat..droguri.tigari.si inca ceva..ceva nedefinit mie.incepuse sa ma sarute cu foc pe gat..mainile sale alunecand usor pe formele mele spre locul interzis.fusese interzis pana acum.excitatia mea atingea cote maxime.imi simteam inima gata sa iasa din piept.ma dezbracat atat de usor..aveam senzatia ca imi stie trecutul....nul.sub mana lui tremuram de placere...sa dezbracat usor...si am facut-o..pana cand un val de placere si liniste mi-a cuprins trupul urmat de un tremurat puternic.
Ne-am petrecut noaptea sarutandu-ne.imbratisandu-ne si luand-o de la capat.telefonul meu suna intr-una.stiam ca e de acasa.si a urmat..dimineata ce ma urmareste in fiecare noapte.ironic nu?.lumina patrundea pe singurul geam..cu gratii.parea o celula de inchisoare.am realizat ca facusem cea mai mare greseala din viata mea.sex.drogata.cu un necunoscut.nu folosisem nimic ca sa ma protejez.prima data..speram exact opusul nu aceasta noapte.
Dar am pierdut-o..mi-am pierdut inocenta in bratele unui necunoscut.cu 'Ea' nu mai vorbisem.auzisem doar ca primea bani sa le aduca lor 'prospaturi'.deci asta am fost..am fost vanduta.ma simt murdara si folosita.am pierdut ce aveam mai de pret..Inocenta.

P.S.: Aceasta poveste este pura imaginatie..(se apropie de bolnava.dar oricum.).am scris la persoana I pentru mai mult dramatism.

2 comentarii:

  1. ceva de genul asta scrie si Curvette,o prostituata de lux..ma rog..ideea e ca ai talent..nu-l irosi..
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere