sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Cand iti doresti sa nu fi avut dreptate.


Uneori...imi doresc sa nu fi avut dreptate.de multe ori zic bine.se intampla asa cum zic.dar de multe ori nu e foarte placut..adica.pe mine nu ma afecteaza in mod direct.ci indirect..defapt.afecteaza o persoana la care tin..de obicei le avertizez ca vor suferi..daca se intampla asa cum zic eu.sa nu se implice asa direct.dar nu ma asculta.si dup aia sufera..si imi pare rau ca am avut dreptate.speram sa nu fi avut.dar am.si nu am ce face.
Mostenesc asta de la tata...intodeauna are dreptate.si..si atunci.uneori.imi doresc sa nu aiba.pentru ca asa imi dau seama ce fraiera am fost ca nu l-am ascultat..deci probabil ca asa se simt si ele..si e rau.da totusi.daca am asculta unii de altii ar fi bine..dar prin natura sa omul e menit sa faca cea ce gandeste el singur.sa fie independent.chiar daca face cea mai mare prostie din viata sa..sa invete din propriile greseli.sa isi castige experienta proprie de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu