duminică, 25 aprilie 2010

Lucrurile bune vin in portii mici.


Mai de mult am auzit o vorba cum ca prieteniile intre un baiat si o fata sunt destul de rare pentru ca la un moment dat cu siguranta unu dintre ei va vrea mai mult.Cand am auzit mi s-a parut cea mai mare prostie.Da cred ca pana la urma cam asa e...
Mie frica ca odata impreuna.atunci cand ne vom desparti prietenia nu va mai fi la fel.Doar ca eu am toata increderea..Si dorinta a devenit cam puternica.Cum si de ce?Nu stiu.da am observat ca atunci cand imi povesteste de ea ma gandesc cum poate aia sa dea cu piciorul la un baiat ca el.Si uite cum am inceput sa visez la el..E unu dintre putini.Dragut.bun la suflet.cu bun simt.romantic.face sport.nu fumeaza..si pe aceasi lungime de unda cu mine.Cam tot ce iti poti dori de la un baiat.Dar e unu dintre cei mai buni prieteni ai mei.Culmea!.Asa cum zicea si el..Nici eu nu vreau sa pierd prietenia noastraa dintr-o prostie..Doar ca am inceput sa imi doresc mai mult.Si poate nu ar trebui.Dar sunt gata sa risc.Cel putin eu..Si asa imi place sa imi asum riscuri.Eu sunt sigura ca dupa nu se va schimba prea mult daca am sterge pur si simplu trecutul.Adica.eu sunt o fata a prezentului.Nu traiesc in amintiri.Dar poate el nu ar putea sa faca ce fac eu.Deci el stie.si acum e decizia lui.[sec].Dar asta e.
Ma voi multumi cu putin daca nu se poate mai mult.Adica.e ok sa imi ramana prieten.Ca doar lucrurile bune vin in portii mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu