marți, 4 mai 2010

Ghem de ate...

Am ajuns intr-un amestec de sentimente si emotii.pe unele le stiu.le pot descrie..sunt vechi..altele.sunt noi.nedefinite inca..sunt ca un ghem de ate si nu le poti gasi capatul..intamplarile din ultima vreme m-a facut sa ma gandesc serios la anumite lucruri si ce as vrea sa fac in continuare..stiu doar ca mi-ar place sa se intample multe lucruri..dar oare sunt fara sens?.defapt..nimic nu e fara sens.totul ajuta intr-un fel sau altul..cu experienta de viata daca nu mai mult..Sunt putin confuza..bine poate ceva mai mult..dar nu stiu..toate gandurile astea le am atunci cand chiar nu am ce face..pentru ca sunt destul de ocupata cu scoala la momentul asta..sunt curioasa ce o sa se intample in continuare..viata curge iar eu nu am de gand sa o mai analizez prea mult...pentru ca nu imi va face bine..so i'm living my life the way it is.

S-ar putea ca sentimentele mele sa nu fie cele pe care le cred.dar voi afla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu