duminică, 4 aprilie 2010

Tampenii.


Prima zi de Paste..nimic special.Stau in casa si ma chinui sa scriu ceva pe blog..Ma tot gandesc cat de jalnica si neinteresanta ma simt in ultima vreme.desi pot sa jur ca pentru restu tocmai pentru ciudateniile mele devin si mai interesanta.sau poate e doar imaginatia mea.In acest moment sunt total superficiala.iar profunzimea de care pot da dovada a disparut in mod miraculos.[Inca astept sa se intoarca.]Din cate se observa nici modul meu de a scrie pe blog nu mai e acelasi.E mai sec..Ma gandesc la ce am de facut..si ma refer la programul pe saptamana care vine.Se apropie testarile alea afurisite de sfarsit de an si eu muncesc incontinuu pentru ele.Sper sa si iasa ceva.sa nu fi fost totul in van..dar o sa fie bine..Si vine si vara.Peste doua luni.Iuhuu.de cand astept momentul ala.Sa se termine si scoala.Si sa vina vacanta aia bine meritata.O sa fie super tare.Dar pana atunci cum ziceam mai sunt tezele.testarile.alte teste..incheierea mediilor si in final banchetul.care apropo e mult supraapreciat.Eu il astept cu nerabdare dar numai ca sa ma pot distra cu colegii si sa dansez.Bine..poate il astept si pentru faptul ca e la sfarsit..Si asta inseamna terminarea scolii generale.aa..Si excursia aia de 2-3 zile in Maramures pe care toata lumea o asteapta..defapt pe care toata lumea si-o doreste..Ca o sa fie destul de complicat.Ce o sa ne mai distram.Vai de profele noastre.Si diriga..parca o aud in autocar..copii asta e Maramuresul..spuneti-mi clasa a 8a..ce fabrici sunt in Baia Mare?..[se aude linistea].Si culmea ca nu o sa mai aiba ce sa zica..nu mai poate zice.Pai nu va mai duc altadata daca nu invati nimic.ha! Va fi totul asa de fain:x.

Un comentariu:

  1. din pacate.. n'o sa mai fie nicio excursie... profa de fizica a ajuns la agentie prea tarziu. Toate weekendu'rile sunt ocupate :|
    dar... tot tre sa facem noi ceva! :x
    Joo

    RăspundețiȘtergere