vineri, 25 decembrie 2009

Vise.


In ultima vreme..visele mele au fost din ce in ce mai ciudate.Nu am mai avut astfel de vise.Experienta este noua pentru mine..si de asemenea foarte incitanta.Cu anumite simtiri pe care nu le uiti asa usor. Doua dintre ele mi-au atras in mod deosebit atentia..primul..ar fi un cosmar.Al doilea..ar putea fi un cosmar si el.Doar ca mie mi-a facut o ciudata placere..stiu.suna masochist.dar m-am simtit atat de bine.. Deci primul cosmar..ei bine.am plecat de la scoala.m-am intalnit cu un fost amic..dar era atat de schimbat.atat de ciudat..am vorbit putin.si m-am intors inapoi.si de aici totul a inceput.Stiu ca fugeam.fugeam sa gasesc iesirea.eram confuza.ma pierdeam.nu stiam unde sunt.mintea mea nu reusea sa functioneze rational.singurele conectate la realitate erau picioarele mele care nu se mai opreau din fuga.coridoarele pareau atat de lungi si intunecate..ma cuprinse teama?!.Dar dintr-o data s-au oprit.mintea a inceput sa functioneze din nou.Am realizat unde sunt.In partea vestica a coridorului de la etajul doi..Nuu!!eram din ce in ce mai confuza.Din nou?! am inceput sa fug..fugeam cat ma tineau picioarele..dar apoi..ciudat.am realizat ca visez.M-am trezit.eram toata numai un lac.ma simteam groaznic.Si acum ma intreb cum de nu am inceput sa tip sau sa ma zbat in timpul somnului..dar banuiesc ca poate totusi nu am astfel de iesiri.. Al doilea vis.si cel mai interesant.a fost.. Ma aflam intr-o padure.dar nu eram singura..eram inconjurata de oameni..defapt cred ca erau prieteni de ai mei?.dar nu sunt sigura..am pierdut o parte din detalii atunci cand m-am trezit.Stiu ca am vazut fetele tuturor personajelor din visul meu.A venit o fata spre mine..mi-a zis ca a intalnit o fata si doi baieti..din aceia in stil emo..imbracati numai in negru si machiati in acelasi mod..Undeva ..era o prapastie.m-am apropiat.Acolo jos erau cei trei..Stiu ca fata fetei..am vazut-o clar..Era roscata cu parul scurt..foarte alba la fata..un contrast uimitor cu ochii ei negri conturati de aceasi culoare.M-a privea.O priveam..si am stat asa..Pana cand a devenit cosmar.Acea fiinta..acel om care ar face orice sa il urasc.si da il urasc.a venit sa se certe cu mine.fara motiv.tipic.Apoi a disparut.Mi-am intors privirea din nou spre fata aceea..ma privea atat de curioasa.Apoi a aparut din nou fiinta acea cu chef de cearta.Cu un pistol in mana de data asta..s-a intors cu spatele spre prapastie si a tintit spre cer.Oamenii aceea..fugeau inebuniti.Erau ingroziti.M-am ascuns dupa o masina..Era neagra..Dar in partea cealalta.A mai venit un om.cu mitraliera.M-a vazut cum m-am ascuns.Banuiesc ca m-a recunoscut.Stia ca El vroia sa ma omoare pe mine.asa ca nu a stat pe ganduri.m-a impuscat.Dar m-am ferit.m-a nimerit in deget.Dar m-am facut ca am murit.Dar era atat de insetat de sange.sa ma vada moarta incat m-a impuscat inca o data.si inca o data.am numarat de cinci ori.in cap.Dar eram constienta..doar am putut sa numar.si totusi nu simteam nici o durere..simteam cum ceva ciudat ma invaluie.o placere macabra..o liniste mormantala..pacea interioara.Apoi totul s-a intunecat..iar eu m-am trezit.Senzatia acea de moarte..de pace si liniste.a fost atat de intensa.Mi-a placut..si din nou repet.da e masochist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu