joi, 31 decembrie 2009

Crezi ca sti cu adevarat cine sunt eu?.

Niciodata poate nu vei afla cine sunt eu cu adevarat.Tu poti doar spera sa se intample.Dar o parte din mine tot va ramane in umbra personalitatii mele exteriorizate..Unii au impresia ca ma cunosc..S-ar putea sa ii dezamagesc daca le spun ca exista posibilitatea sa se insele..Poate si eu cred ca ii cunosc pe unii..asta fiind doar impresia.Uneori e nevoie de ani intregi sa cunosti pe cineva..si poate nici atunci nu o vei cunoaste cu adevarat.
Eu sunt eu.O persoana ca oricare alta..dar care prin definita ei devine unica.Sunt pura combinatie a ADN-ului parintilor mei..o combinatie unica care are ca rezultat corpul si personalitatea in intregime ale mele.particularitatile care ma fac unica..asa cum e fiecare om in parte.Dar poate corpul meu nu e unic.Se spune ca in lume mai exista cel putin o persoana care se aseamana izbitor cu tine.Sau poate..acum ceva timp am citit o carte..in care o fata isi folosea propriul trup pentru placerea ei fizica..si a altora..barbati si femei.Si simtea ca trupul nu ii mai apartine..el fiind deja ofranda lor din partea ei.Poate ca intr-o zi nici trupul meu nu imi va mai apartine in totalitate..Dar nu va fi nici ca in carte unde totul e cam exagerat.Dar e vorba de cea ce vreau sa exprim..Asa ca imi ramane personalitatea.
Personalitatea e numai si numai a mea.De multe ori am incercat sa ma analizez profund..Dar de fiecare data omit fara sa vreau ceva.Dar cea ce stiu e ca sunt una dintre cele mai altruiste persoane pe care eu le cunosc.Si de multe ori ajung sa sufar din cauza asta.Pentru ca deseori ma gandesc numai la alti si rareori la mine.Si cand spun ca sufar..ma refer la faptul ca grupul care tocmai ma imprejmuia se risipeste la nevoie..uneori ramanand una sau doua persoane..alteori nimeni.Si asa ajung sa cred ca ar trebui sa mai dau naibii lumea si sa ma gandesc la propria persoana mai mult.Dar in final..m-am obisnuit.si m-am resemnat.
Intodeauna..desi nu recunosc.Sunt foarte sensibila.Ma simt jignita si ofensata imediat..dar incerc sa ma calmez.pentru ca stiu ca de multe ori nu as avea de ce sa ma simt asa.Imi place sa pun suflet in orice fac.Si deseori sunt foarte temperamentala.Se mai intampla sa ma surprind si pe mine.Am ceva probleme cu luarea de decizi..dar asta e din cauza faptului ca vreau sa cantaresc fiecare factor pana sa iau decizia finala.
Un lucru care ma mai amuza uneori e faptul ca sunt o romantica incurabila.Visez la romantism cu ochii deschisi..."Ofera-mi romantism si sunt a ta" era o expresie la care ma gandeam mai de mult..Si cum romantismul are nevoie de imaginatie..ei bine chiar nu stau rau la capitolul asta.Am ideii cu tonele.doar ca nu se si realizeaza neaparat.
Ar mai fi cate ceva..dar prefer sa nu le zic aici..sau pur si simplu sa le pastrez pentru mine.Mai bine ar sta ascunse in sufletul meu si astfel nu ar rani pe mine..desigur.in afara de mine.Dar oricum..doar asa imi pot pastra misterul personalitatii mele..Tot timpul uimind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu