duminică, 13 iunie 2010


Ce se tot intampla cu mine?De ce ma schimb.sau de ce m-am schimbat?Nu mai sunt multumita de mine.Aveam niste idei cum ca s-au pierdut valorile importante ale omenirii.dar in ultima vreme cred ca si eu mi-am schimbat valorile.Am ajuns sa nu ma mai intereseze daca ranesc pe cineva.Regret.dar nu imi pasa.Am ajuns sa imi schimb vechii prieteni cu unii noi.bine..ca si cei noi sunt vechi.doar ca nu imi petreceam asa mult timp cu ei.Cei vechi..mi se par dispensabili.
Intr-un fel.stiu de ce sunt in starea asta.dar cui i-as putea spune?Chiar si persoanei care m-ar intelege ar trage concluzii gresite.Oricum se intampla asta.Imi ajung atatea pareri proaste si gresite despre mine.Dar daca m-ar intelege cu adevarat.daca mi-ar cunoaste gandurile ar putea spune doua lucruri despre mine.ori ca inteleg ce e cu mine.ori ca sunt nebuna de legat.Eu cred ca e cate un pic din amandoua.Dar nu stiu daca imi pot ramane de cele doua tabere.E ca pe un drum.mergi pe partea dreapta.esti in siguranta.mergi pe partea stanga.la fel.dar daca o iei prin mijloc ajungi sa fi strivit de masini.Deci exista oare cale de mijloc?.Nu stiu.dar sper sa aflu candva.
Cu toate astea m-am saturat de situatia asta.Mai ales ca nu m-ai am cui sa ii spun.doar e vorba de mine.fata care nu isi poate tine gandurile doar pentru ea.Ei bine se pare totusi ca da.poate.dar se chinuie.ii e frica de ce vor zice despre ea.ii e frica de ce vor gandi.Si nu pot trece peste.
Am nevoie de prezenta ei.de ea.dar in final cred ca parerile celorlalti au ajuns-o.Adica..asta cred ca s-a intamplat.dar nu stiu in mod cert.Stiu ca e o prostie sa presupun.Dar ce pot face alceva?
As vrea sa fie langa mine.Sa mai vorbim asa cum faceam odata.As fi vrut sa ii pot spune asta in fata.Doar ca asa cum zicea..nu ma pot exprima.Nu pot exprima asta!Mie dor de vremurile frumoase.Tot timpul cand ma gandesc un suras imi cuprinde fata.dar se pierde atunci cand imi aduc aminte ca odata cu trecerea timpului ma voi bucura tot mai putin de ea.Asa ca incerc sa subliniez in mintea mea fiecare secunda alaturi de ea.
Poate nu e normal.dar pentru a mia oara.Ma face fericita.dar cui ii pasa?.Mi-am facut o promisiune acum cativa ani ca nu voi cere dragoste.Dar acum ma aflu in situatia in care vreau iubire si nu o am.Un impuls malefic ma impinge sa imi calc pe principii si sa implor dragostea.Dar totusi nu pot.
Nu stiu ce o sa ma fac.Dar macar din toamna o sa o pot lua de la inceput.aproximativ.Oare voi reusi sa am un inceput asa cum vreau eu?.Voi vedea.
Nu stiu cum au sunat toate astea.Sincer nici nu vreau sa stiu.
Imi pare rau C.imi pare rau daca am intrecut masura.imi pare rau daca te-am ranit sau daca te-am facut sa te indoiesti de tine.stiu ca vei citi astea.Acum sti la ce ma gandesc obsesiv.Poate stiind ca ai citit voi fi in stare sa deschid subiectul fata de tine.In ciuda a cea ce am zis.sunt totusi o persoana foarte curioasa.o sa vrea sa stiu ce ai de zis in privinta asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu