miercuri, 23 iunie 2010

Getting a new life.


M-am decis sa fac niste schimbari in viata mea.niste schimbari in bine.
O comparatie putin ciudata dar buna e cu o casa in renovare.lucrurile rele si nefolositoare le arunci.lucrurile rele dar care ti-ar trebui le repari.lucrurile bune le pastrezi.si daca iti mai trebuie si alceva iti iei.Exact asta se intampla si cu mine.Sau asta imi doresc sa se intample.
Incerc sa imi fac viata asa cum mi-o doresc desi parca e putin ciudat pentru mine pentru ca in general ce trebuie refacut se reduce la relatiile cu oameni.si eu defel am fost incojurata de lume.Dar acum incerc sa pastrez doar relatiile bune nu si cele superficiale.Si am ajuns sa constat ca am ramas cam singura.Dar e ok.nu ma deranjeaza.Odata cu liceul va fi la fel ca inainte.Asta daca nu voi da peste idioti sau idioate.:)).Observ ca viata e frumoasa si asa.La inceput m-am temut dar acum realizez ca e cea mai buna decizie.Merita!.Ce rost are sa pastrezi ceva ce iti e ca un junghi in coaste?.Nu imi plac durerile.In orice caz viata e frumoasa si lucrurile nu sunt asa cum par a fi.O ocazie buna de a discuta despre aparente.Dar asta e o alta poveste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu