miercuri, 14 iulie 2010

La Multi Ani?!.


Astazi e ziua mea.si cu toate astea parca nu ma simt chiar asa.Mi se pare o zi obisnuita.Doar ca mama mi-a facut un tort delicios si multa lume imi zice "La Multi Ani!".
Ce e drept.e frumos sa fi in centrul atentiei.Dar e multa zarva.
Sincer.nici nu prea mi-am dorit sa fie ziua mea.Asta inseamna ca s-a mai dus un an.Am mai crescut un pic.
Stiu ca atunci cand eram mica vroiam sa fiu mare.iar tata imi zicea:'Bucura-te cat esti micuta ca dupa aceea iti va parea rau."Acum ii dau mare dreptate.Asa cum ii dau de fiecare data in final.Astazi eu am facut 15 ani si cu toate astea visez sa am 5 ani din nou.Atunci cand viata era simpla si usoara.Cand singurul lucru pe care trebuia sa il fac era sa ma joc toata ziua si sa nu uit sa mananc.Acum lucrurile sunt complicate ca de obicei si sunt la varsta adolescentei.Cand aici e apogeul tuturor lucrurilor.Daca te simti trist o simiti de o suta de ori mai intens.Daca te simti fericit crezi ca ai parte de toata fericirea din lume.Daca iubesti simti ca toata lumea e a ta.Sunt lucruri intense.acum.Si e greu uneori.chiar foarte.Cel putin in lumea fetelor adolescente.Dar invatam sa traim si cu asta.Pana la urma trebuie sa fim adaptabili.Doar omul inteligent se deosebeste prin cum se poate adapta oricarei situatii.

Un comentariu: