miercuri, 22 decembrie 2010

Asta da!

Marti, 21 decembrie 2010
Pe la pranz ma suna C. care ma invita in oras cu fosta profa de desen. Nu prea stiam exact ce sa fac. Vroiam mult sa merg, dar aveam si alte lucruri de facut. In final am anulat orice altceva si m-am dus. Am ajuns la locul de intalnire cu 10 minute intarziere. Tipic! Ne-am salutat, ne-am pupat si ne-am indreptat catre cel mai apropiat taxi, care ne-a dus la pana la ceainarie. Eu, in tot acest timp, am schimbat cateva vorbe cu C. Era super incantata. Avea sa fie si mai si.
Ne-am instalat frumos pe jos. Am putut admira gusturile profei legate de imbracaminte si accesorii. Intodeauna i-am admirat stilul diferit de a se imbraca. Dar ce pot sa spun, e o femeie incredibila, tanara, frumoasa si cu un zambet de milioane. Si de ce spun incredibila? Pentru ca ceea ce spune, ceea ce gandeste, si in ceea ce crede este absolut extraordinar.
Timp de 3 ore am ascultat-o plina de interes. Cu cat vorbea mai mult cu atat eu ramaneam mai uimita. Nu stiu cum as putea sa va explic tot ce spunea, dar un lucru e cert. Lupta ca lumea sa nu mai fie un loc superficial si ca oamenii sa se implice mai mult in cea ce fac, nu doar sa arate ca se implica ( prin semnarea unor hartii spre exemplu, care nu rezolva nimic).
Pot sa spun ca dupa tot ce am auzit, am plecat de acolo cu ganduri noi si determinata sa fac si eu ceva pentru ca asa cum se spune.. Schimbarea incepe cu tine!

2 comentarii:

  1. "Pentru ca cea ce spune, cea ce gandeste, si in cea ce crede este absolut extraordinar" => "Pentru ca ceea ce spune, ceea ce gandeste, si in ceea ce crede este absolut extraordinar" {Scuze pt corectare, dar e bine sa stii ca asa se scrie corect (: fara suparare} >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Iată contactul domnului Benjamin Detalii de e-mail, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Sau Whatsapp 1 989-394-3740 care m-au ajutat cu împrumut de 90.000,00 Euro pentru a-mi demara afacerea și sunt foarte recunoscător, pentru mine a fost foarte greu să încerc să fac un drum ca o mamă singură. nu este ușor cu mine, dar cu ajutorul lui Le_Meridian mi-a pus zâmbetul pe față, în timp ce-mi privesc afacerea crescând mai puternic și se extinde. Știu că poate te surprinde de ce pun lucrurile de genul aici, dar chiar trebuie să-mi exprim recunoștința așa că oricine caută ajutor financiar sau trece prin greutăți cu afaceri de acolo sau dorește să înceapă un proiect de afaceri poate să vadă acest lucru și să aibă speranța de a ieși din greutăți .. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere