luni, 8 februarie 2010

Astazi ma simt bine.


Astazi ma simt bine.in sfarsit ma simt cum nu m-am mai simtit de mult timp si am tanjit sa ma simt.o zi plina de amuzament si distractie..noi inceputuri..trecutul parca a ramas in urma si totusi ma urmareste si ma bantuie.dar nu o ai face ca sa ma distruga.ci ca sa ma faca fericita.
Cuvintele sunt inca greu de deslusit in mintea mea..inca nu au revenit asa cum erau odata.disparitia lor a fost prea crunta pentru mine.pentru ca au disparut odata cu el.dar el isi reface un loc in viata mea..asa ca si cuvintele incep sa se desluseasca prin negura mintii mele.singura problema este interesul meu pentru a mai scrie ceva deoarece e destul de mic din cauza programului incarcat.Dar o sa rezolv eu cumva problema asta.toata lumea e fericita sau macar incearca sa fie.cea ce e un inceput.lumea se iubeste.se cearta.se impaca.se imbratiseaza.se simt bine impreuna.

Fericire:)[don't worry.be happy]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu